Masterzwemmen

Zwemmers vanaf 18 jaar, die de zwemsport als een gezonde vorm van lichaamsbeweging willen beoefenen, zijn van harte welkom op deze trainingsmomenten.
Als je al ervaring hebt, doordat je vroeger bijvoorbeeld aan wedstrijdzwemmen of waterpolo hebt gedaan, maar ook als je nog geen ervaring met de zwemsport hebt, ben je bij ons van harte welkom!
Tijdens de trainingen wordt de nadruk gelegd op het verbeteren van de techniek, de verhoging van het uithoudingsvermogen en de lichamelijke conditie.
Voor degenen die willen, bestaat de mogelijkheid om aan Masterwedstrijden deel te nemen, dit zijn vrijwillige wedstrijden.