Zwemvereniging Vivalo

Ons aanbod

Wij bieden diverse trainingen, aan zwemmers van alle leeftijden. Ben jij een jonge zwemmer en wil je kennis maken met de zwemsport, dan kun je deelnemen aan het recreantenzwemmen. Heb je interesse om wedstrijden te zwemmen, dan kan dit ook! Daarnaast hebben we voor alle zwemmers ouder dan 18 jaar, die geen interesse hebben om wedstrijden te zwemmen het masterzwemmen.

Bij een training zorg je er uiteraard voor dat je een badpak of zwembroek draagt. Daarnaast worden een badmuts en duikbril geadviseerd. Tijdens de training zorg je bovendien voor een bidon of flesje met wat drinken (bij voorkeur water of ranja).

Kom op tijd naar een training! Alle zwemmers worden geacht gezamenlijk het bad op te bouwen en na de training ook weer af te breken. De trainers zullen ongeveer een kwartier tot tien minuten voor aanvang van de training aanwezig zijn, vanaf dat moment mag er omgekleed worden en kunnen zwemmers het bad betreden.