Lid worden

Heb jij interesse om kennis te maken én ben je in bezit van tenminste zwemdiploma A en B? Dan kun je lid worden van onze vereniging! Voor je besluit lid te worden heb je altijd de mogelijkheid om onze trainingen twee weken vrijblijvend uit te proberen. Zo kun je onder andere kijken welke groep en trainer je het fijnst vindt. Om het proefzwemmen aan te vragen stuur je een mail naar secretariaatzvvivalo@gmail.com. Onze secretaris zal dan met je meekijken welke trainingsmomenten geschikt zijn en een afspraak met je maken voor een eerste kennismaking. Op deze manier is de trainer op de hoogte van je komst en kunnen we je goed verwelkomen.

Na de twee weken proefzwemmen kun je besluiten om bij ons lid te worden. Het is hiervoor niet noodzakelijk tot een nieuw seizoen te wachten, je kan altijd beginnen! Het enige wat je nog moet doen is een aanmeldformulier invullen en inleveren. Dit formulier is te vinden op de site, maar kan je ook van een van trainers krijgen. Na het invullen mag dit ingeleverd worden bij je trainer, of je mailt het naar secretariaatzvvivalo@gmail.com. Vanaf dat moment zal je ingeschreven staan bij onze vereniging en ben je officieel lid. We wensen je dan van harte welkom!